Jestem „serio mega czubem”, „mam serce z kamienia”… Ojej.

Śledzik – wytwór portalu nk.pl starającego się upodabniać do zagranicznego konkurenta – Facebooka. Jest doskonałym przykładem tego, jak użytkownicy mogą zabić całkiem ciekawie zapowiadającą się funkcję w portalu poprzez niewłaściwe z niej korzystanie. Na chwilę obecną Śledzik kojarzy mi się wyłącznie ze zbiorowiskiem spam-linków, idiotycznych łańcuszków i wpisów z osiągnięciami w jakichś beznadziejnych grach.

Wydawać by się mogło, że wszelkiej maści łańcuszki są domeną słitaśnych-emo-elo trzynastolatek. Nic bardziej mylnego. Z pozoru rozsądni w realnym świecie ludzie ośmieszają swój wizerunek poprzez żenujące zachowania w sieci. Niby nic wielkiego – kilkadziesiąt lub kilkaset znaków – a jednak jakoś wpływa na postrzeganie osoby dopuszczającej się przekazywania tego spamu.

Treść wspomnianych łańcuszków często wyzwala chęć pozbawienia łańcuszkowklejaczy prawa do korzystania z internetu. Najlepiej dożywotnio.
Kilka przykładów radosnej twórczości użytkowników Śledzika:

16-miesięcznego chłopczyka…. poraził prąd …stracił rączkę i nóżkę.Gdy wkleisz to na śledzika jego rodzice otrzymają 10 groszy.Jeśli tego nie wkleisz to masz serce z kamienia i jesteś mega wredny.

14-miesieczna dziewczynka … wygrala walke z ogniem.. stracila pol twarzy.. niestety nadal bardzo cierpi.. gdy wkleisz to na śledzik jej rodzice otrzymaja 3grosze. pomozcie !!jesli tego nie dodasz jestes serio mega czubem.

Po angielsku I LOVE YOU, po rosyjsku JA LUBLIU, po francusku JA ŻE TĘ, a po polsku KOCHAM CIĘ.Dziś o 22.00 Twoja ukochana osoba zrozumie, że cie kocha jesli tego nie skopiujesz do godz.22.00 przez cały rok nie usłyszysz prawdziwego KOCHAM.!..

Ostatni z przytoczonych łańcuszków „najciekawiej” wygląda na profilu dorosłej osoby będącej w związku małżeńskim. IQ takiej osoby wydaje się być poniżej poziomu wody w sedesie.

Ktoś mi może zadać pytanie: „Skoro jesteś taki anty, to czemu korzystasz z tego portalu społecznościowego?” Odpowiedź jest prosta: to nie sam w sobie portal jest zły. Zło tkwi w działaniu użytkowników. Nk.pl doskonale spełnia dla mnie funkcję komunikacyjną, chociażby ze względu na tak wysoką popularność, dzięki czemu niemal każdego można tam odnaleźć. Dlatego właśnie nie zamierzam póki co rezygnować z posiadania konta w tym portalu. Z drugiej strony – to właśnie ta powszechność wydaje się zabijać nk.pl.

Na koniec zarzucę bardzo już oklepanymi w sieci słowami Lema. Suchar, aż okruszki lecą, ale doskonale obrazuje myśl tego wpisu:

Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.

Nic dodać, nic ująć.

3 comments on “Jestem „serio mega czubem”, „mam serce z kamienia”… Ojej.

  1. powiem szczerze, że jestem tego samego zdania ;] nie cierpię łańcuszków… gdyby one chociaż prawdziwe były.

    Słyszałem kiedyś historię o kimś kogo zatrzymała policja za to, że dokleił do łańcuszka o „14-miesiecznej dziewczynce” na samym końcu swój nr konta i pozyskał tak kilka tysięcy złotych 😉

    Sprytny ;]
    Pozdro!

  2. Nienawidzę z całego serca tego głupiego ŚLEDZIKA właśnie z powodu tych wszystkich łańcuszków i wyników z gier z n-k!!!zgadzam się w pełni i nie wiem dlaczego jest tylu IDIOTÓW…Ja osobiście jeszcze nie zamieściłam na śledziku ani jednej wiadomości,bo jest mi to niepotrzebne.A wklejanie takich łańcuszków to jest publiczne ośmieszanie się.A co do SŁITAŚNYCH-emo-elo trzynastolatek,to chce mi się WYMIOTOWAĆ jak widzę ich komentarze typu:,,SŁIT FOCIA” lub zdjęcia robione samemu od góry tak żeby było widać CYCKI, i plus ich charakterystyczny makijaż: czarne kreski wokół oczu, tapeta i standardowo jasnoróżowe prawie białe usta.Bleeeeeeeeee ble ble…to cechy słitaśnych NASTOLATEK, które robią z naszej-klasy ŚMIETNIK.

  3. Może taki łańcuszek wprowadzić „Twoją Starą poraziły widły…. straciła dziewictwo i troche śliny. Jak wkleisz to na śledzika, to jej kochanek otrzyma 5 mocnych fuli. Jak nie wkleisz, to masz serce z taniego wina i jesteś mega sztywny”

Skomentuj

